18 marca 2023

Poznajemy się

 Wiesz, nie było mnie tutaj tak długo, bo biłam się z myślami. Przez tych kilka tygodni w mojej głowie doszło do kilku bitew, potyczek i zwyczajnych wymian zdań. W życiu niestety także stoczyłam kilka pojedynków, czasami na noże, czasami tylko na argumenty.

Wnioski były i są takie, że z niektórymi rzeczami, jak np. moje wybuchy agresji otoczenie sobie nie radzi, więc to pierwsze, co skłoniło mnie do pójścia po pomoc do psychoterapeuty. Za dużo tych emocji, wybuchów, złych rzeczy, które próbują zdominować moje oblicze wyrozumiałej matki i żony.

Na chwilę obecną poznajemy się. Są tematy, o których mówi mi się łatwo, z innymi muszę zmierzyć się najpierw w swojej głowie. Wiem, że raz będzie łatwiej innym zupełnie przeciwnie, ale muszę wytrwać. Dla Męża, Dzieci i siebie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.