01 listopada 2022

Zapal świeczkę

Zapal świeczkę za tych, których zabrał los
Zapal światło w oknie
Zapal świeczkę, za tych których zabrał los
Zapal światło w swoim oknie.

Ludzi dobrych i złych wciąż przynosi wiatr,
Ludzi dobrych i złych wciąż zabiera mgła
Lecz tylko Ty masz tę niezwykłą moc
By zatrzymać ich, by dać wieczność im.

Dżem, Zapal świeczkę

Wiesz, w tym roku jest inaczej niż w poprzednich latach. Dzieciaki skutecznie nie dają mi popaść w zadumę i melancholię. Jakoś szybko mija czas, a ja tak bardzo chciałabym zatrzymać się na chwilę i pomyśleć...

Z jednej strony Dzieciaki nie dają odetchnąć, z drugiej w głowie ciągle siedzi mi Babcia. Poniekąd cud się wydarzył... Może powinnam napisać, że ciągle się dzieje, bo lekarz ciągle powtarza, że Wszystko się może wydarzyć. Przyznam Ci się, że chwilami nachodzą mnie myśli, czy te cuda są w ogólnym rozrachunku na plus. Bardzo ciężko mi z tym wszystkim, bo całość to niezła mieszanka... Najgorsze jest to, że... Kiedyś pewnie napiszę.

Henryk, Natalia, Mieczysław, Wacława, Władysława, Jan,  Wacław, Halina, Andrzej, Marek, Danuta, Marian, Czesław, Wiesława, Ryszard, Dariusz, Witold, Ryszard, Krystyna, Władysław, Tadeusz, Monika, Karolina, Krystian, Wanda, Marian, Jerzy... Pamiętam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.