16 lipca 2022

Od lat kilku

Wiesz, od początku na tym blogu zrobiło się bardzo muzycznie. Nie mogło być inaczej, bo muzyka zawsze grała mi w sercu. Nie ważny był gatunek, ważne było to, aby do mnie i o mnie mówiła. Stąd też tyle muzycznych wpisów...

Mąż twierdzi, że zawsze muzyka, której aktualnie słucham odzwierciedla to, co czuję (przynajmniej po części)... Utwór, który znajdziesz niżej od kilku lat mi towarzyszy. To taka moja perełka, której refren w 100% opisuje, co czuję, co mówią o mnie, o moim zagubieniu... 

Mówią mi: Weź się w końcu zmień,
Wybierz światło a nie cień,
Zostaw sny i zacznij żyć.
A ja nie wiem jak, nie wiem jak...
 Łukasz Łyczkowski & 5 RANO, Nie wiem jak
 
Trochę, a może nawet więcej, jest prawdy w tych słowach. Każdy zawsze ma jakieś oczekiwania, pragnienia. Zawsze ktoś chciał coś we mnie zmienić. Dziś czuję się jakby ktoś w moim życiu przycisnął wielki guzik z napisem "Zmień się!". 
  1. Nie wiem czy chcę się zmienić na przedstawionych warunkach.
  2. Nawet, kiedy chcę zmian, to nie wiem jak to zrobić.
  3. Nie wierzę, że dam sobie radę utrzymać te zmiany.
  4. Nie wiem czy mam wystarczająco dużo siły, aby je udźwignąć.
Ja, jak każdy też mam jakieś oczekiwania i pragnienia - taka prawda. Żałuję, że kiedyś nie potrafiłam o nich mówić. Dziś nie mam możliwości.

 

mówią mi weź się w końcu zmień wybierz światło, a nie cień zostaw sny i zacznij żyć a ja nie wiem jak, nie wiem jak

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,lukasz__lyczek__lyczkowski,nie_wiem_jak.htm
mówią mi: weź się w końcu zmień wybierz światło, a nie cień zostaw sny i zacznij żyć a ja nie wiem jak nie wiem jak

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,lukasz_lyczkowski__5_rano,nie_wiem_jak.html
mówią mi: weź się w końcu zmień wybierz światło, a nie cień zostaw sny i zacznij żyć a ja nie wiem jak nie wiem jak

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,lukasz_lyczkowski__5_rano,nie_wiem_jak.html
mówią mi: weź się w końcu zmień wybierz światło, a nie cień zostaw sny i zacznij żyć a ja nie wiem jak nie wiem jak

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,lukasz_lyczkowski__5_rano,nie_wiem_jak.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.