06 października 2022

Pierwsze koty za płoty

 Wiesz, dobrze, że tu przyjechałam. Chyba dobrze mi zrobi gapienie się na ładne okoliczności przyrody. Pogoda dopisuje, więc czego chcieć więcej? Odpowiedź za chwilkę. Najpierw muszę Ci kogoś przedstawić. Przywitaj się z...


No właśnie, z kim? Jakie imię mu nadać...? Skrzat, powstał na pierwszych warsztatach, na których byłam. Szukam dla niego imienia, bo mnie poza Eustachym nic do głowy nie przychodzi. Masz propozycję? 

Jutro od 15:00 do 18:00 zmierzę się z szydełkiem... Piątek to bardzo luźny dla mnie dzień pod względem warsztatów. Wiesz, to dobrze, bo dzisiaj, kiedy tak siedziałyśmy przy stoliku i czekałyśmy na zajęcia, to miałam ochotę... Uciec stamtąd. Powiedzieć proste Do widzenia i wrócić do pokoju. Ogarnął mnie lęk i pomyślałam, że nie powinno mnie tam być. Pojawiła się myśl, że tam nie pasuję, że nie jestem na swoim miejscu, że moje miejsce jest gdzie indziej...

Teraz siedzę i piszę... Robię wszystko żeby nie myśleć... Nie myśleć i nie dopuszczać do głosu myśli, że jestem sama w miejscu, którego nie znam, wśród obcych ludzi. Niestety, muszę zmierzyć się z tym sama. Nie chcę, ale muszę, bo nie ma nikogo kto może i chce mi w tym pomóc. Każdy ma swoje życie i nie będzie się przejmował kimś takim jak ja. 

Może wiesz, jak oswoić taki strach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.