10 września 2022

Taki dzień

 Wiesz, dziś właśnie jest taki dzień. W zasadzie nie wiem dlaczego, ale mam ochotę to zrobić. Nic nie mówić i po prostu to zrobić...

Mam ochotę założyć wygodne buty, złapać plecak i iść przed siebie. Wyjść i wrócić... Po jakimś czasie. 

Dlaczego? Nie wiem. W domu jestem roztrzęsiona, na niczym nie mogę się skupić. Nawet zrobienie zakupów okazało się wyzwaniem. Chodziłam i chodziłam między regałami i miałam wrażenie, że ludzie się już gapią na mnie jak na wariatkę. 

Tęsknię za ciszą. Za chwilą milczenia i niemyślenia. Jednym słowem, potrzebuję wyciszenia. Nie mam się co oszukiwać, nie mam szansy na zmianę mojej rzeczywistości... Nie wiem, jak mogłabym to zrobić. Nie wiem, czy sama dam sobie z tym radę.

Photography by born traveller1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.