21 sierpnia 2022

Haftuję i "Tęsknię sobie"...

Kolejny raz inny ten sam
Łzy płoną w środku serca
Głupio mi tak
Zawiodłem nas
Nie ma już dla mnie miejsca


Wiem beze mnie tobie będzie dużo lżej
To już wiem

To już wiem o tobie

Głucha cisza gdy jesteś daleko hen

To nie sen

Tylko tęsknię sobie

Sanah & Artur Rojek, Tęsknię sobie

Wiesz, tak mnie dziś ogarnęła tęsknota. Dziwne to bardzo, bo nie tak miało to wyglądać. Przyszła do mnie, ogarnęła, otuliła i zanurzyła mnie w sobie. Dlaczego? Chciałabym to wiedzieć. Chciałabym znać odpowiedzi na wszystkie pytania, które kłębią mi się w głowie.

Haftuję więc i tęsknię sobie... Za ludźmi (wybranymi, nie wszystkimi), za sytuacjami, za spotkaniami, za możliwościami, za tym, że je miałam i dostrzegałam, za tym jak było kiedyś. Czasami boję się, że coś przegapię, że coś mnie minie, bo nie dostrzegam możliwości i nadziei...


Wiesz, najgorsze jest przeświadczenie, że beze mnie naprawdę jest lepiej...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.