02 sierpnia 2022

Wszystko OK?

Powiedz mi, czy wszystko okey?
Czy jest tam ktoś, kto o Ciebie dba?
Powiedz mi, jak mijają dni?
Bo martwię się o każdy z nich
Rubens, Wszystko OK?
Wiesz, co jest najbardziej przytłaczające? To, że nadal czuję się jakbym miała dziurę tam w środku, wewnątrz mnie... Nie wiem czy w sercu, czy w głowie... Nie wiem gdzie większą, jeśli już w obu miejscach... 

To uczucie pustki... Ono jest i wcale do siebie nie przyzwyczaiło. I choć czuje się tak źle, pierwszą myślą jaka się pojawia, jest ta przewodnia z piosenki... 


Podobno to typowe dla mnie - najpierw pomartwić się o Cały Świat, a potem pomyśleć o sobie. Choćbym się miała wypalić do reszty. Ja chyba nie potrafię inaczej, ku zatroskaniu mojej kochanej K... i w przeciwieństwie do tego, co twierdzi P... 

Może kiedyś mi powiesz, czy wszystko okey?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.